US PRESENTO AL MEU SUBMINISTRADOR:
TOP CYCLING
Abat Llort, 5 - 43800 Valls
Tlf. i Fax: 977612343
E-mail: topcycling@gmail.com
TOP CYCLING
Abat Llort, 5 - 43800 Valls
Tlf. i Fax: 977612343
E-mail: topcycling@gmail.com
|
||
|
||
|
||
|
ARTICLE REFERENT A ELLIPTIGO
De la mà d’Hèctor Calvo, atleta del FACVAC, i de la botiga Top
Cycling de Valls arriba a Valls una novetat dins del món del ciclisme i
l’atletisme. Es tracta de l’ElliptiGo, un nou producte americà que es va
començar a comercialitzar als Estats Units i que ja ha arribat a
l’Estat espanyol.
ElliptiGo representa una nova categoria del producte: és l’híbrid
entre una màquina el·líptica i una bicicleta i el que fa és permetre
circular l’usuari sense quedar-se a casa.
L’empresa de l’ElliptiGo va decidir organitzar una distribuïdora a
Europa i Hèctor Calvo n’és el primer distribuïdor que hi ha a l’Estat
espanyol i el primer que disposa de l’ElliptiGo. L’empresa Top Cycling
serveix de referència: “Es tracta d’un producte tan nou que cal donar
instruccions individualitzades”, explicava Hèctor Calvo.
El producte, a poc a poc, va ser mostrat i el primer indret on es va
poder observar aquest invent va ser a Valls, on la gent que veia
l’ElliptiGo es quedava meravellada: “Ràpidament, la gent en veu els
avantatges”, deia Calvo.
L’Elliptigo és una màquina el·líptica que exercita els músculs com
una cursa a peu, però sense l’impacte de la cursa. Segons Calvo,
“l’usuari es cansa més, però les articulacions i la musculatura no
pateixen gaire.”
El que pretén l’ElliptiGo és unir el món de la bicicleta i
l’atletisme en una màquina, que es pot introduir en el sistema
d’entrenament d’aquests dos esports. La velocitat màxima que pot agafar
és d’uns 35 o 40 km/hora. La velocitat, però, no és un factor
determinant a l’hora d’interessar-se pel producte: “No ho venem en
aquest aspecte i també és la intenció dels possibles compradors.
L’important és exercitar-se amb un impacte menor cap a les
articulacions”, afegia el representant de l’Estat espanyol de la marca
ElliptiGo.
Calvo ha fet presentacions d’aquest aparell a Valls, Tarragona i Reus
i, en aquestes ciutats, la gent ha tingut comentaris favorables i s’han
quedat sorpresos de veure l’aparell; però la gent, quan ho prova,
n’entén els beneficis: “Visualment, capta molt l’atenció”, deia Miquel
Àngel Iglesias, que ho ha pogut veure personalment. Seguia dient que
“totes les proves que hem fet tenen una valoració molt positiva.”
Tot i no tenir seient, l’adaptació per circular sense seient és molt
ràpida: “S’aconsegueix en segons”, deia Calvo, i això fa que la gent en
vegi ràpid els avantatges. S’ajunten dos mons, el de la roda amb el de
córrer, i això suposa un impuls per a Top Cycling, perquè sempre és una
empresa capdavantera amb productes nous i genera noves vendes en un
mercat en què, a causa de la crisi, pot donar un bon impuls.
Un EllitptiGo per 2.500 €
El preu, a primera vista, espanta, però Calvo explicava que “el que interessa és promocionar-ho i el client ho comprarà si veu els beneficis que aporta. És una màquina que pel preu ofereix el que val. Un cop la gent la prova i veu què els aporta, el preu queda en un segon terme.”
Hèctor Calvo aprofitarà caps de setmana per seguir promocionant l’ElliptiGo en ciutats com Sitges, Cambrils, Salou, Barcelona… i deia convençut que durant aquest 2011 l’aparell tindrà molta sortida.
El preu, a primera vista, espanta, però Calvo explicava que “el que interessa és promocionar-ho i el client ho comprarà si veu els beneficis que aporta. És una màquina que pel preu ofereix el que val. Un cop la gent la prova i veu què els aporta, el preu queda en un segon terme.”
Hèctor Calvo aprofitarà caps de setmana per seguir promocionant l’ElliptiGo en ciutats com Sitges, Cambrils, Salou, Barcelona… i deia convençut que durant aquest 2011 l’aparell tindrà molta sortida.
Miquel Àngel Iglesias, exciclista professional i dirigent de Top
Cycling, feia una valoració de l’aparell: “Té un ampli mercat en què
poden accedir esportistes que no tinguin cap mena de lesió i que vulguin
millorar la seva condició física; i després també va dirigida a
esportistes o no esportistes que hagin tingut alguna mena de lesió, ja
que, al no haver-hi cap mena d’impacte muscular, podran fer una bona
preparació” i destacava que hi ha una diferència molt gran entre una
màquina el·líptica en un lloc obert i en un de tancat.
L’ElliptiGo ocasiona un desgast energètic, però no muscular i es
poden cremar, aproximadament, unes 1.000 calories en una hora: “És un
bon complement per a un esportista”, afegia Iglesias.
Al ser una màquina tan nova, encara s’està investigant quina és la millor tècnica per aquesta bicicleta: “S’ha d’assessorar la gent sobre quant de temps s’ha d’utilitzar, per on s’ha de circular, quines són les tècniques de conducció…”, deia Calvo, que ja té dos clients, un de Mallorca i un altre d’Alcoi.
No pretén substituir la bici
ElliptiGo no pretén substituir la bicicleta. Tot al contrari, la complementa. I també complementa els mètodes d’entrenament de triatletes, atletes i ciclistes. Els dos primers, tot buscant reduir els impactes dels entrenaments de la cursa a peu, i en el cas del ciclistes, evitant, en els períodes de pretemporada, qualsevol lesió articular o muscular quan descansen de la bicicleta.
Al ser una màquina tan nova, encara s’està investigant quina és la millor tècnica per aquesta bicicleta: “S’ha d’assessorar la gent sobre quant de temps s’ha d’utilitzar, per on s’ha de circular, quines són les tècniques de conducció…”, deia Calvo, que ja té dos clients, un de Mallorca i un altre d’Alcoi.
No pretén substituir la bici
ElliptiGo no pretén substituir la bicicleta. Tot al contrari, la complementa. I també complementa els mètodes d’entrenament de triatletes, atletes i ciclistes. Els dos primers, tot buscant reduir els impactes dels entrenaments de la cursa a peu, i en el cas del ciclistes, evitant, en els períodes de pretemporada, qualsevol lesió articular o muscular quan descansen de la bicicleta.
El disseny de l’ElliptiGo fa innecessari el seient, amb la qual cosa
reduïm al mínim els impactes a la columna; les seves àmplies plataformes
de fibra de carboni, les bieles amb diferents posicions d’ancoratge per
a diferents llargades de passa i la tija de manillar regulable en
alçada n’asseguren una adaptació adient a tota mena de persones entre
1,5 i 1,95 metres. De fet, ElliptiGo només es presenta en una talla
única: només col·locant els esmentats punts de regulació de manera
senzilla a la mida de cada persona tenim la nostra ElliptiGo preparada
per sortir al carrer.
I, pel que fa a la resta d’elements de la part cíclica, exactament
igual que qualsevol bicicleta convencional urbana: frens de fricció i
canvi de vuit velocitats integrades a l’eix posterior. No en necessitem
més. ElliptiGo no és una bicicleta per competir, està pensada per gaudir
des del primer moment i no presenta cap complicació tècnica ni de
manteniment.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.